ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ & ΔΡΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ
Η παρούσα μελέτη αποτελεί το Φάκελο Τροποποίησης ΑΕΠΟ του άρθρου 6 του Νόμου 4014/19-9-2011-ΦΕΚ 209/Α’/21-9-2011 και συντάσσεται με στόχο την Τροποποίηση της Κοινής Απόφασης 143779/28-08-2009 Έγκρι[...]Περισσότερα
Η παρούσα μελέτη αποτελεί το Φάκελο Τροποποίησης ΑΕΠΟ του άρθρου 6 του Νόμου 4014/19-9-2011-ΦΕΚ 209/Α’/21-9-2011 και συντάσσεται με στόχο την Τροποποίηση της Κοινής Απόφασης 143779/28-08-2009 Έγκρισης Περιβαλλοντικών 'Ορων των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας & Δημοσίων Εργων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Πολιτισμού και Μεταφορών & Επικοινωνιών.
Μετά την περιβαλλοντική διερεύνηση για τη μείωση του μήκους του διαδρόμου προγείωσης – απογείωσης αεροσκαφών, από 3.800 μέτρα σε 3.200 μέτρα, με ισομερή μείωση κατά 300 μέτρα από τα δύο κατώφλια (έγγραφο Α.Π. ΕΠΠ/ΑΚ Φ1/383/14-07-2011) η Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ αποφάσισε ότι δεν απαιτείται τροποποίηση της απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του 2009 με το έγγραφο ΕΥΠΕ Α.Π. οικ. 201434/18-07-2011. Η απόφαση αυτή προηγείται χρονικά του Νόμου 4014/19-09-2011 (ΦΕΚ 209/Α/21-09-2011), ο οποίος με το άρθρο 6 προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες για την τροποποίηση ΑΕΠΟ έργων και δραστηριοτήτων και συνοδεύεται από περιβαλλοντική διερεύνηση των επιπτώσεων, που επιφέρει η μείωση του μήκους του διαδρόμου.
Δείτε τα επισυναπτόμενα αρχεία εδώ: https://drive.google.com/open?id=1SWmv3zTofevLObOVwRsASHs4ULyWiQz3
Λιγότερα