- 0Votes
- 0Responses
Voting has ended.
Μπε ΒΟΑΚ Χανιά Ηράκλειο
Ενίσταμαι κατά της προτεινόμενης χάραξης του
Νέου Βοακ στο τμήμα
Βρύσες – Ατσιπόπουλο που
αναφέρεται στην παρούσα
Περιβαλλοντική μελέτη
Για τους παρακάτω αναφερόμενους λόγους
1. Δεν πρέπει ένας οδικός, Εθνικός άξονας να έχει άμεση γειτνίαση με προστατευόμενη περιοχή ΖΟΕ
2. Δεν πρέπει να διέρχεται μέσα από περιοχή NATURA
2000 . από, περιοχή εξαίρετου φυσικού κάλλους και μέσα από αρχαιολογικούς Χώρους Δράμια .Μουσελα . Επισκοπή
3 .Δεν πρέπει να διέρχεται μέσα από αρδευόμενη γη υψηλής παραγωγικότητας καταστρέφοντας αρδευτικές υποδομές που χρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση
4 .Δεν πρέπει να διέρχεται Από τις παρυφές μιας
Ταχείας αναπτυσσόμενης, Τουριστικής περιοχής,
Στο παραλιακό μέτωπο ,Δήμου Αποκορώνου ,Σχοαπ επισκοπής .
/Με το οποίο γειτνιάζει
Σε κάποια σημεία στα 20 μέτρα./
διότι καταστρέφει ,Οικιστικά περιβαλλοντολογικά , πολιτιστικά, επιχειρηματικά τα πάντα δεν μπορεί να υπάρχουν σε τόσο κοντινή απόσταση 600 ..700 μέτρα δύο δρόμοι αποκλείοντας κατά αυτό τον τρόπο την ανάπτυξη στις μεταξύ των δρόμων περιλαμβανόμενες ιδιοκτησίες . Επιπλέον: Ηχορύπανση, Επιχωματώσεις .τσιμεντοποίηση , αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος. καταστροφή της χλωρίδας και της πανίδας .5 Δεν πρέπει να αναλώνονται , τόσα πολλά στρέμματα γης τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να αναπληρωθούν
Ταχείας αναπτυσσόμενης, Τουριστικής περιοχής,
Στο παραλιακό μέτωπο ,Δήμου Αποκορώνου ,Σχοαπ επισκοπής .
/Με το οποίο γειτνιάζει
Σε κάποια σημεία στα 20 μέτρα./
διότι καταστρέφει ,Οικιστικά περιβαλλοντολογικά , πολιτιστικά, επιχειρηματικά τα πάντα δεν μπορεί να υπάρχουν σε τόσο κοντινή απόσταση 600 ..700 μέτρα δύο δρόμοι αποκλείοντας κατά αυτό τον τρόπο την ανάπτυξη στις μεταξύ των δρόμων περιλαμβανόμενες ιδιοκτησίες . Επιπλέον: Ηχορύπανση, Επιχωματώσεις .τσιμεντοποίηση , αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος. καταστροφή της χλωρίδας και της πανίδας .5 Δεν πρέπει να αναλώνονται , τόσα πολλά στρέμματα γης τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να αναπληρωθούν
β Για αυτό εγώ εισηγούμαι: Να μετατοπιστεί η χάραξη νότια της, δεξαμενής του ΤΟΕΒ
των Δραμιων, όπως και αποφάσισε με την υπ αριθ 113/2016 απόφαση η τότε επιτροπή περιβάλλοντος και χωροταξίας της περιφέρειας
Κρήτης ,με παρόντα και μέλη της τωρινής, ΕπιτροπήςΑπόφαση που ομόφωνα , εισηγήθηκαν τα τότε, δημοτικά συμβούλια , Αποκόρωνα και Ρεθύμνου ,απόφαση που έτυχε της καθολικής αποδοχής της πλειονότητας των Κατοίκων αυτών των περιοχών.
των Δραμιων, όπως και αποφάσισε με την υπ αριθ 113/2016 απόφαση η τότε επιτροπή περιβάλλοντος και χωροταξίας της περιφέρειας
Κρήτης ,με παρόντα και μέλη της τωρινής, ΕπιτροπήςΑπόφαση που ομόφωνα , εισηγήθηκαν τα τότε, δημοτικά συμβούλια , Αποκόρωνα και Ρεθύμνου ,απόφαση που έτυχε της καθολικής αποδοχής της πλειονότητας των Κατοίκων αυτών των περιοχών.
Τέλος η επιλογή μιας χάραξης νοτιότερα,
Θα έχει πολλαπλά οφέλη,
Θα αξιοποιηθεί πλήρως οικιστικά ,τουριστικά όλο το παραλιακό μέτωπο,
Δεν θα καταστραφεί η αγροτική παραγωγή στον κάμπο στα Δράμια και στην Επισκοπή,
Θα έχει πολλαπλά οφέλη,
Θα αξιοποιηθεί πλήρως οικιστικά ,τουριστικά όλο το παραλιακό μέτωπο,
Δεν θα καταστραφεί η αγροτική παραγωγή στον κάμπο στα Δράμια και στην Επισκοπή,
Θα αναπτυχθούν οι
Οικισμοί της ενδοχώρας,
Οικισμοί της ενδοχώρας,
Αλλά και θα αποκτήσουν
καλύτερη προσβασιμότητα.
καλύτερη προσβασιμότητα.
Και το σπουδαιότερο θα αποφευχθεί η καταστροφή,
Αρχαιολογικών χώρων και περιοχών NATURA
Αρχαιολογικών χώρων και περιοχών NATURA
Σχολίασε