ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Δ/ΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Μ. Μουσούρου 15, Ηράκλειο Ταχ. Κώδικας: 71201 Τηλ.: 2813.410287, -281, -251 Email: dpae.gram@creteregion.gr |
Ηράκλειο, 31/10/2024 Αρ. Πρωτ.: 379776
|
Θέμα: Διαδικασία υποδοχής, διαχείρισης και αξιολόγησης παραπόνων / υποδείξεων / προτάσεων βελτίωσης στη Δ/νση Παιδείας, Απασχόλησης και Εμπορίου της Γενικής Δ/νσης Βιώσιμης Ανάπτυξης Περιφέρειας Κρήτης.
Έχοντας υπόψη :
- Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης », όπως ισχύει.
- Τις διατάξεις του Ν. 4940/2022 (Α’ 112) «Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης, ρυθμίσεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει.
- Την αριθμ. 1218/16-2-2021 (Β’ 762) απόφαση της Συντονίστριας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης «Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης».
- Την αριθμ. 54814/16.2.2024 σε ορθή επαν. απόφαση Περιφερειάρχη «Καθορισμός στόχων της Περιφέρειας Κρήτης έτους 2024, της παραγράφου 3 του άρθρου 9 του Ν.4940/2022».
- Τις αρχές της διαφάνειας, λογοδοσίας και καλύτερης εξυπηρέτησης του πολίτη και με στόχο την υψηλή ποιότητα του έργου και τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της ΔΠΑΕ.
Αποφασίζουμε
Τη δημιουργία μηχανισμού υποδοχής, διαχείρισης και αξιολόγησης παραπόνων / υποδείξεων / προτάσεων βελτίωσης στη Δ/νση Παιδείας, Απασχόλησης και Εμπορίου της Γενικής Δ/νσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κρήτης, με τον ορισμό ρόλων και την αποτύπωση της διαδικασίας.
Με την έννοια «παράπονο» νοείται οποιαδήποτε έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας από το ενδιαφερόμενο μέρος (πολίτες, συνεργαζόμενοι φορείς, πανεπιστήμια, συνάδελφοι, ωφελούμενοι προγραμμάτων κλπ) που σχετίζεται με τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών και διεκπεραίωσης των υποθέσεών του. Η διαχείριση των παραπόνων των ενδιαφερομένων μερών αποσκοπεί στο να αναζητούνται οι αιτίες και να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα – διορθωτικές ενέργειες, προκειμένου να αποφευχθεί η επανάληψή τους.
H διαδικασία υποδοχής, διαχείρισης και αξιολόγησης των παραπόνων / υποδείξεων / προτάσεων βελτίωσης έχει ως εξής:
Το παράπονο υποβάλλεται γραπτώς με τη συμπλήρωση σχετικής φόρμας-εντύπου η οποία βρίσκεται αναρτημένη στο https://www.crete.gov.gr/paideia-dia-vioy-mathisi-apascholisi-emporio/, είτε αυτοπροσώπως στα γραφεία της Δ/νσης Παιδείας, Απασχόλησης και Εμπορίου (Μάρκου Μουσούρου 15, 2ος όροφος, γρφ. 203-204, ΤΚ 71201) είτε ηλεκτρονικά στο e-mail dpae.gram@creteregion.gr. Το παράπονο είναι επώνυμο. Ανώνυμα παράπονα δεν λαμβάνονται υπόψη.
Υπεύθυνος Παραλαβής του παραπόνου είναι η Γραμματεία της Δ/νσης Παιδείας, Απασχόλησης και Εμπορίου, η οποία το προωθεί στο αρμόδιο Τμήμα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του.
Υπεύθυνος Επεξεργασίας του παραπόνου ορίζεται ο Προϊστάμενος της οργανικής μονάδας με την οποία σχετίζεται το παράπονο, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας. Ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας διερευνά την υπόθεση, αναζητά τις αιτίες και προτείνει τρόπους αντιμετώπισης / επίλυσης του θέματος προς τον ανωτέρω ιεραρχικά Προϊστάμενο, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του. Ο ανώτερος ιεραρχικά Προϊστάμενος εγκρίνει τη διευθέτηση του θέματος και ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας ενημερώνει το ενδιαφερόμενο μέρος που έχει υποβάλλει το παράπονο σχετικά με το αποτέλεσμα.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΘΥΝΤΗΣ
Δρ ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗΣ
Συνημμένα:
– Έντυπο παραπόνων ΔΠΑΕ